La noi cumpăraţi fără riscuri!
Citiţi termenii şi condiţiile de mai jos.
Pentru orice întrebări în legătură cu utilizarea magazinului on-line www.lenjeria.ro care nu sunt clarificate mai jos, vă stăm la dispoziţie la numărul de telefon +(4)-0359-178488 de luni până vineri între orele 10,00 – 20,00 şi sâmbăta între orele 10,00 – 18,00.
Termeni şi condiţii
1. Prevederi generale, domeniul de aplicare
Toate livrările şi serviciile oferite de societatea Formfit Linea SRL prin magazinul on-line www.lenjeria.ro se execută în conformitate cu termenii şi condiţiile de mai jos, în forma lor din momentul efectuării comenzii. Condiţii diferite se pot aplica doar în cazuri excepţionale, în baza unei convenţii scrise.
Vânzător şi operator al operaţiunilor on-line este SC Formfit Linea SRL, societate cu sediul în Oradea, str. Nicolae Jiga nr. 53, înregistrată în Registrul Comerţului sub Nr. J05/317/1996, cod unic de indentificare fiscală RO8439703. Pentru informaţii de contact vă rugăm consultaţi secţiunea Contact de pe site, care este parte integrantă a condiţiilor generale.
Utilizatori, în sensul Termenilor şi condiţiilor sunt persoane fizice sau juridice care navighează pe site-ul www.lenjeria.ro şi efectuează comenzi în vederea cumpărării produselor afişate pe acesta.
Utilizarea site-ului (incluzând accesul, navigarea şi cumpărarea produselor de pe acest site) constituie din partea utilizatorului un acord implicit de respectare a termenilor şi condiţiilor enunţate în cuprinsul prezentului document, cu toate efectele și consecinţele ce decurg din aceasta.
Administratorul site-ului www.lenjeria.ro îşi rezervă dreptul de a modifica conţinutul termenilor şi condiţiilor de utilizare, fără notificarea prealabilă a persoanelor care îl utilizează.
Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii şi condiţiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta în orice moment.
Relaţia dintre părţi este reglementată de:
Legea 363/2007, privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor în relaţia cu consumatorii;
Legea 365/2002 (Legea comerţului electronic), cu modificările aduse prin legea 121/2006;
Legea 506/2004, cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, şi
Ordonanţa Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă
Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii.
2. Procedura de cumpărare şi încheierea contractului
Procedura de cumpărare
Procesul de comandă este compus din următoarele etape: în prima etapă se pot introduce produse în coşul de cumpărare, se poate vizualiza conţinutul coşului de către cumpărător, se poate modifica conţinutul acestuia. Dacă în cursul vizitării magazinului on-line Utilizatorul găseşte produse pe care doreşte să le cumpere, poate să le pună în coşul său de cumpărături prin apăsarea butonului „Adaugă în coş”. Conţinutul coşului poate fi vizualizat în orice moment prin apăsarea butonului corespunzător în partea dreapta sus a paginii vizitate. Cantitatea întrodusă poate fi modificată în rubrica „Cantitate” de pe pagina care afişează coşul de cumpărături, sau produsul poate fi îndepărtat din coş dând click pe iconiță din rubrica „Şterge” din dreptul produsului.
Pentru a definitiva cumpărarea produselor aflate în coşul de cumpărături se apasă butonul ”Confirmare comandă”. Astfel se trece la etapa a doua a procesului de cumpărare: „Finalizare comandă”. Pentru identificarea utilizatorului care face comanda şi pentru a realiza livrarea produselor cumpărate, sunt necesare mai multe date.
Primirea materialelor publicitare este opţională.
În etapa „Finalizare comandă”, se introduc datele solicitate, se verifică, apoi se trimite comanda spre procesare, prin apăsarea butonului „Finalizare comandă”. Comanda înregistrată pe site-ul www.lenjeria.ro reprezintă o solicitare din partea cumpărătorului către societatea Formfit Linea SRL (vânzătorul), pentru încheierea unui contract de furnizare a produselor care au fost selectate în coşul de cumpărături. Vânzătorul va confirma prin e-mail confirmarea înregistrării comenzii. Contractul implică drepturi şi obligaţii în sarcina ambelor părţi, aşa cum sunt definite ele în contract sau în condiţiile generale de afaceri, care sunt parte integrală ale acestui contract.Comanda plasată şi datele completate de către cumpărător rămân înregistrate în baza de date a SC Formfit Linea. Ca răspuns la primirea comenzii, vânzătorul trimite un email de confirmare, cu toate datele comenzii introduse, la adresa de mail comunicată. Clienții au posibilitatea de a vizualiza şi imprima în orice moment Termenii şi condiţiile de utilizare a site-ului www.lenjeria.ro.
Dreptul de returnare
Legislaţia română (Ordonanţa Guvernului nr. 130/2000, modificată prin Legea 121/2006) prevede: "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului."
Limita de timp începe de la primirea acestei notificări în scris (de exemplu scrisoare, e-mail), dar nu înainte de primirea mărfurilor la destinatar.
Clienţii site-ului www.lenjeria.ro pot returna produsele cumpărate, cu condiţia ca acestea să nu prezinte semne de uzură sau murdărie, anunţând acest retur în prealabil, ÎN SCRIS, pe adresa de email din pagina de contact, menţionând numărul (de înregistrare a) comenzii, numele întreg şi adresa pe care s-a făcut comanda, precum şi denumirea exactă a produselor pe care clientul doreşte să le returneze. Cumpărătorul care returnează produse cumpărate poate opta între returnarea contravalorii produselor sau achiziţionarea altor produse din magazin.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala vânzătorului, folosind serviciul de mesagerie Poşta Română, sau Fan Courier având ca destinatar: SC Formfit Linea SRL, Oradea, Str. Republicii nr. 7. După recepţionarea coletului supus returului şi constatarea îndeplinirii condiţiilor de returnare (existenţa etichetelor, absenţa petelor, mirosurilor, a semnelor de uzură, etc.), SC Formfit Linea SRL va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la data primirii returului, prin mandat poştal sau prin virament bancar (clientul trebuie să precizeze în scris datele de identificare a contului bancar în care doreşte să primească banii: titularul contului, codul IBAN, Banca, sucursala).
Pentru articolele returnate care nu îndeplinesc condiţiile stabilite de acceptare, sau au fost deteriorate în cursul transportului datorită ambalării necorespunzătoare de către cumpărătorul care face returul produsului respectiv, suma rambursată va fi diminuată corespunzător nivelului de deteriorare constatat la primirea coletului.
În cazul în care produsul este deteriorat, are etichetele lipsă sau prezintă semne de utilizare care depăşesc procedura de examinare a caracteristicilor (material, formă, mărime, culoare) aşa cum s-ar face într-un magazin obişnuit, cumpărătorul va suporta cheltuieli compensatorii din suma ce urmează să-i fie returnată. Plata sumei rambursate se face în termen de 30 de zile de la primirea coletului.
Dacă la achiziţia produselor s-au aplicat reduceri, bonusuri, etc., de orice tip, aceste sume nu se vor include în suma returnată.
Suma returnată clientului nu include cheltuielile de transport. Din suma returnată clientului vor fi scăzute cheltuielile de transport preluate de vânzător, neînregistrate pe factură, în baza chitanţei cu costurile expedierii.
Coletele de retur de marfă expediate de cumpărător cu ramburs de plată vor fi refuzate de către vânzător a priori, fără nici o notificare ulterioară.
5. Preţuri şi cheltuieli de transport
Preţurile tuturor produselor afişate pe siteul www.lenjeria.ro includ cota de TVA corespunzătoare categoriei produsului.
Pentru comenzi pe teritoriul României transportul este gratuit, dacă valoarea comenzii depăşeşte 250 RON. În cazul comenzilor care nu ating acest prag, cheltuielile de transport revin cumpărătorului, în funcţie de opţiunea acestuia: 15 RON transportul prin Poşta Română, 20 RON la transportul prin Fan Courier în localităţile unde aceştia au puncte de livrare. Pentru zonele unde Fan Courier nu are puncte de livrare se vor calcula kilometri suplimentari. Aici puteţi găsi punctele de livrare Fan Courier.
6. Termene de livrare. Livrarea cu întârziere
Termenul de livrare în care un produs poate fi expediat către cumpărător este afişat pe site în parte pentru fiecare produs.
Produsele comandate de cumpărător, vor fi livrate la adresa specificată prin curier rapid sau Poşta Română în funcţie de opţiunea aleasă la momentul perfectării comenzii, imediat ce au ajuns la dispoziţia vânzătorului. Cumpărătorul va fi avizat de către vânzător prin e-mail imediat ce coletul i-a fost expediat.
Durata livrării este de:
În cazul produselor care au menţiunea ”livrabil în 15 zile”, dacă partenerul furnizor extern nu are pe stoc produsele comandate şi comanda nu poate fi onorată în termenul prestabilit, cumpărătorul va fi anunţat prin email sau telefon despre această situaţie şi despre data cea mai apropiată posibilă a livrării. Cumpărătorul poate opta între a aştepta data de livrare menţionată, a alege alte produse similare din magazin, sau a refuza comanda. În cazul refuzului, sumele eventual plătite vor fi returnate în întregime.
7. Plata
Valoarea de plată este valoarea facturii emise către cumpărător după acceptarea comenzii. Plata se va face în sistem ”ramburs la primire” a coletului la curier, sau după caz la Oficiul Poştal. Costul transportului prin FAN Courier este de 20 RON (TVA inclus) iar prin Poşta Română de 15 RON (TVA inclus). Prețul este fix, indiferent de greutatea coletului şi destinaţie. Plata se poate efectua și cu card bancar Visa sau Master prin platforma Romcard integrată în programul webshopului. În cazul unor comenzi vânzătorul poate solicita plata parţială sau integrală în avans.
8. Garanţie
Produsele comercializate prin siteul www.lenjeria.ro au garanţie, conform legislaţiei în vigoare.
Vânzătorul este responsabil pentru toate defectele din fabricaţie şi asigură schimbarea acestora în perioada de garanţie, în baza documentului de cumpărare (a facturii). Garanţia nu se aplică în cazul defectelor survenite în urma întreţinerii necorespunzătoare sau a unei acţiuni mecanice sau chimice: rupere, tăiere, găurire, ardere, agenţi chimici agresivi, etc. Vă rugăm să citiţi şi să respectaţi instrucţiunile de spălare specificate de producător pe etichetă.
Produsele prezente în magazinul online www.lenjeria.ro al SC Formfit Linea SRL sunt furnizate direct de către producători, comercianți en-gros. În cazul în care aveţi orice nelămurire privind marca, autenticitatea produselor achiziţionate, calitatea lor, sau orice altă întrebare despre marcă sau un anume produs, vă puteţi adresa SC Formfit Linea SRL, precum şi direct producătorului mărcii.
Reclamaţiile pot fi depuse personal sau prin email. Cumpărătorul va ataşa o descriere a defectului, o copie a facturii. Fiecare cerere va fi prelucrată. În urma acceptării unei reclamaţii, toate costurile de transport vor fi suportate de către vânzător.
9. Condiţii legale
Acest magazin online funcționează conform prevederilor legale ale Statului Român.